Mrkvica – dućan za svaki dan je prepoznatljiva trgovina s najkvalitetnijim zdravim namirnicama malih OPG-ova i poduzetnika.
Ono po čemu smo posebni je naš način rada u trgovininama, osobni pristup svakom kupcu je ključan. Naše ljubazne djelatnice su u svakom trenutku dostupne te su tu za svakog kupca kako bi im pripomogli i savjetovali.
Trgovina ima sezonsku ponudu voća i povrća iz domaćeg i eko uzgoja, suhomesnate proizvode poput dalmatinskog pršuta, slavonskog kulena, varaždinske kobasice, pancete, mliječne proizvode malih mljekara, svježi jogurt, sir i vrhnje, kruh ispod peke, razne štrudle, cijeđene sokove, brašna mljevena na vodeni mlin, svježe meso, riblje proizvode, prirodne sokove, medove hrvatskih pčelinjaka…preko 1.000 proizvoda u svakodnoj ponudi. Proizvođače se osobno obilazi i provjerava kvaliteta njihove proizvodnje prije uvrštavanja u asortiman proizvoda.
Prva trgovina „Mrkvica“ je otvorena 2015. god u centralnom dijelu Grada Zagreba na adresi Ulica kneza Ljudevita Posavskog 34a.
Kako je trgovina Mrkvica postala prepoznatljiv brend domaće hrane s prepoznatljivom kvalitetom i posebnim načinom organizacije, nakon svakodnevnih upita kupaca za širenjem, u 2017. godini otvorena je i druga trgovina u zapadnom dijelu grada na adresi Ulica grada Mainza 11 čime smo postali jedan od najznačajnijih otkupljivača proizvoda hrvatskog sela.
U želji kupaca da se pokrije i istočni dio grada Zagreba u rujnu 2018. godine, otvorena je i treća trgovina na adresi Bukovačka cesta 27 te smo se time pozicionirali u sam vrh malih trgovina s prehrambenim proizvodima.
U brizi za lokalnu i širu zajednicu, u našoj Mrkvici svaki mali proizvođač iz bilo kojeg dijela hrvatske ima priliku prezentirati svoje proizvode i na kraju ih i plasirati te doći do krajnjeg kupca, što preko velikih trgovačkih lanaca u masi uvoznih proizvoda često ne može, niti njegov proizvod dolazi do izražaja – na taj način potičemo poljoprivrednike i male proizvođače da sami sebi stvaraju radna mjesta i svojoj obitelji, a ujedno potičemo na daljnji razvitak i inovativnosti novih proizvoda u njihovom poslovanju.